Agentia de PR a Anului la Romanian PR Award este agentia “full-service” GMP

NO COMMENT:

“Este o mare onoare pentru noi sa fim agentia de PR a anului, cu atat mai mult cu cat nu vorbim despre o agentie de PR, ci despre un departament, creat in urma cu un an”, spune Ioana Manoiu, PR Director, GMP.

Potrivit GMP, agentia a convins juriul cu rezultatele a 6 campanii de PR inscrise in competitie, campanii implemetate in ultimul an, pentru clientii Unilever, Gabriel Rosia Montana, DTH Television Group (BOOM) si Itsy Bitsy FM. Pe langa aceasta distinctie, agentia a mai primit si un premiu special pentru pionierat, pentru campania de lansare a radio-ului pentru copii, Itsy Bitsy FM. Articol complet

Later edited :Vezi mai jos comunicatul

Romanian Public Relations Award si-a desemnat castigatorii

Bucuresti, 08 Noiembrie 2006 – Juriul international al competitiei Romanian Public Relations Award prezinta castigatorii celei de-a patra editii.

Cele 4 premii de aur, 5 premii de argint, 4 premii speciale si 10 premii pentru studenti au fost inmanate de catre membrii juriului, in cadrul ceremoniei festive ‘PR Award Gala Night’ din seara zilei de 6 noiembrie 2006. Ca si in anii anteriori, criteriile de jurizare au fost competenta si calitatea demonstrate in cercetare, planificare, executie si masurarea rezultatelor, claritatea, coerenta mesajelor, creativitatea si etica.

Distictia ‘Comunicatorul Anului’ a fost acordata Monicai Macovei, Ministrul Justitiei. Mircea Vasilescu, Redactor Sef Dilema Veche si membru in juriul competitiei a declarat ‘Monica Macovei vorbeste clar, direct, simplu despre problemele complicate al Justitiei. Nu se ascunde in spatele termenilor din limbajul juridic, ci spune intotdeauna lucrurilor pe nume. Aparitiile sale publice au substanta si au definit, in timp, o atitudine. In ultima vreme, in tara s-a creat un puternic curent de opinie in favoarea reformelor din Justitie, iar in Europa a crescut increderea in capacitatea Romaniei de a construi un sistem juridic coerent si independent. Aceasta schimbare de perceptie a fost posibila datorita capacitatii doamnei ministru Monica Macovei de a comunica direct si eficient, cu consecventa si sinceritate.’

La Gala Excelentei in Relatii Publice, organizata la Athénée Palace Hilton, in seara zilei de 6 noiembrie 2006, au participat peste 350 de profesionisti romani in PR.

Campanii comerciale:

Golden Award for Excellence: Gheorghe Moisescu: Vinurile Davino ocupa pozitia Ultimate-High-End intre Vinurile Romanesti
Golden Award for Excellence: Agricola International Bacau / Tempo: ‘Biosecurizat de la Agricola Bacau’

Silver Award for Excellence: Danone-Tempo-Prais Communication: ‘Cu drag, pentru tine – Campanie de lansare a Laptelui Proaspat Danone’
Silver Award for Excellence: Murfatlar Romania – Next Advertising: ‘Murfatlar Via Cultura’

Special Award for adopting an international campaign

Pleon Graffitti – PepsiCo Beverages International: Platforma Pepsi Music in 2006

Special Award for a pioneering national campaign

GMP – Itsy Bitsy FM: Lansarea primului radio pentru copii din Europa Itsy Bitsy FM

Campanii non-comerciale

Golden Award for Excellence – TVR – ‘Mari Romani’
Golden Award for Excellence – Banca Transilvania: ‘Tu alegi, Banca Transilvania se implica!’

Silver Award for Excellence: – McCann PR/Weber Shandwick – Bergenbier/Interbrew: ‘Protejeaza natura Blajului. Participa la reciclare!’
Silver Award for Excellence: – Romanian Angel Appeal: ‘Alege cum vrei sa fie viata copilului tau’
Silver Award for Excellence: – Centrul de Resurse Juridice: ‘Pledoarie pentru Demnitate’

Special Award for a small local project

Fundatia ‘Pentru Voi’ Timisoara: ‘Un prieten pentru tine!’

Public Relations Agency of the Year 2006

GMP

La aceasta editie au fost inscrise in competitie 69 de campanii, reprezentand o crestere de 51% a numarului campaniilor inscrise in concurs la categoria ‘persoane juridice’ fata de editia precedenta.

‘A castiga un premiu in aceasta competitie inseamna sa dovedesti clientului tau, conducerii companiei tale sau publicului tinta ca ai reusit, ca munca ta este recunoscuta de colegii tai si ca esti printre cei mai buni din Romania’, a precizat Thomas Achelis. Gilda Lazar, membra in juriul competitiei, a adaugat: ‘Romanian PR Award a reprezentat, de la prima editie, un proiect ambitios: acela de a face PR pentru PR, intr-o tara in care aceasta profesie asteapta inca recunoasterea mediului de afaceri. Astazi, evenimentul dedicat PR-ului romanesc a devenit o intalnire anuala de maxima importanta in agenda profesionistilor din domeniu. Am fost unul dintre primii sustinatori ai Romanian PR Award si ma bucur sa constat ca, de la an la an, notorietatea si calitatea acestei manifestari sporeste, in beneficiul comunicatorilor romani’.

Anul acesta au facut parte din juriu: Profesorul Tony Meeahan din Marea Britanie, membru al Asociatiei Internationale de Relatii Publice (IPRA); Thomas Achelis, membru in board-ul IPRA; Jürg Leipziger, Presedintele Academiei Germane de Relatii Publice si Presedinte de onoare al Societatii Germane a Agentiilor de Relatii Publice; Adriana Saftoiu, Purtator de cuvant al Presedintelui Romaniei; Dumitru Bortun, Presedintele Asociatiei Profesionistilor in Relatii Publice (ARRP); Gilda Lazar, Corporate Affairs Director JT International; Lidia Solomon, Director de Relatii Publice Vodafone Romania; Mircea Vasilescu, Redactor-Sef Dilema Veche; Nelly Benova, Presedinta Asociatiei de PR din Bulgaria; Adrian Vasilescu, Consilier al Guvernatorului BNR; Cristina Guseth, Director Freedom House; Anca Harasim, Presedinte Executiv AmCham Romania si Calin Sabac, Partener al Academiei Europene de Relatii Publice (EAPR).

%d bloggers like this: