Anul PR-ului ??!!??

Cu sigurantza anul acesta s-a scris mai mult despre PR si PR-ii au inceput sa iasa in fatza si sa scrie… sa faca lobby?!!!??!! pentru meseria lor si sa-si castige o reputatie buna(si nu una de mincinos profesionist🙂 ).
Asa ca iata noi articole:

Ioana Manoiu, PR Director GMP, se intreaba ca daca “Am facut atatea lucruri bune pentru comunitate. De ce nu scrie nimeni?“, click aici

Iuliana Dumitru, Director Relatii cu Mass-Media din Ministerul Economiei si Comertului ne spune Cum sa scriem pentru presa si public“, click aici

Corina Gontanu, PR Manager – MediaOn Publishing Group, vrea sa vorbeasca la telefon: “Alo, PR-ul ?”, click aici

Sorana Savu, Premium PR, fuge dupa premii, click aici

Dragos Dehelean, Selenis, ne propune un studiu de caz despre cum au schimbat blogurile comunicarea corporate, click aici

Si cam atat azi🙂

Aaaa, si cei de la Mccann tot n-au inteles ce e un blog🙂

Ma inclin,

Voie buna


2 responses

  1. Dragilor,

    Pentru conformitate si ca sa nu va inselam asteptarile, noi fugim DE premii si nu DUPA premii…

  2. Sincer,

    nu cred in problema comunicarii, a mesajului in sine ci a persoanelor care primesc aceste mesaje. Ma intereseaza segmentul pe care doresc sa mi-l atrag de partea mea, pe care sa-l conving de mesaj.NU cred ca fiecare vrea sa stie acelasi lucru, fapt despre compania mea sau produsul meu.

