Cv-uri si recrutarea personalului comunicator :))

E o perioada in care primesc multe CV-uri, iar๐Ÿ™‚. Sunt insa mai bine redactate decat cele de data trecuta.๐Ÿ™‚ Asta ma bucura. Dar din pacate nu pot sa ii ajut. Poate data viitoare.

Acest lucru, insa, ridica un alt semn de intrebare (recunosc parte din idee mi-a venit din ultimul post al blogului prwave ).

Recrutarea.

Am sa adaug la comentariul de la linkul de mai sus o experienta de-a mea de acu ceva mai multa vreme. Si anume, un interviu pentru un job de PR executive la Mediafax.

Asadar, toate bune si frumoase intr-o zi cu soare cand primesc din senin un telefon. Se prezinta ca fiind de la HR Mediafax si imi spune ca au un post liber pe PR si daca as fi interesat sa vin la interviu. Eu, normal, ca am zis da, mai ales ca nici nu am trimis vreun CV si nu cautam vreun nou job. Asadar, m-am dus de curiozitate.๐Ÿ™‚

Peste 2 zile ma prezint la interviu. Initial totul a decurs ca un interviu normal, cu vorbeste despre tine, proiectele tale care ti-au placut cel mai mult, etc etc.

Filmul pentru mine s-a rupt atunci cand a venit mega-testul de aptitudini si anume 5-6 intrebari:

1. Ce ai face prima oara cand ajungi aici?

2. Ce instrumente de cercetare foloseste un PR?

3. Ce strategie crezi ca ar mai buna pentru o situatie de criza?

4. Ce strategie ai folosi pentru un brand corporate?

5. Ce strategie ai face pentru produs business to business?

6. plus una de genu de mai sus.

Ei bine dragii mei, eu le-am scris doar teorie cu ce trebe sa faca un pr-ist pentru ca vorba celor de la blogul de prwave astfel de strategii se platesc. Asa fac si eu de fiecare data cand imi trebuie o campanie o sesiune de recutare la care invit 100 de studenti si le cer sa fie creativi. Frumos, nu?๐Ÿ™‚ E de-a dreptul insultator, mai ales ca nici macar nu era vorba de un post de senior ci unul de executie de junior.

4 responses

  1. well… banui ca de asta nici nu te-au angajat… ca teorie stie si bunica!

  2. nu stiu de ce nu m-au angajat. cred ca din cauza ca nu imi doream asta, dahhh?!!!๐Ÿ™‚ Si acum ce faci te simti ofticat ca ti-am atacat institutia. Aveti cel mai frumos IP๐Ÿ˜‰ .

    Late edit: Revin, si spun ca tocmai, teorie nu stie si bunica, ca daca ar sti nu as mai fi facut blogul asta, nu m-as mai fi ofticat de “cunostiintele docte” ale confratilor mei de meserie๐Ÿ™‚

  3. siiigur… si strugurii-s acri! si… cum? stii tu sa recunosti IP-uri? dar esti mai tare, maestre, decat orice strategie! numai de asta si tot trebuiau sa te fi angajat! get a life…

  4. IP -urile si strategiile n-au nimic de-a face una cu alta.๐Ÿ˜‰
    Altceva mai pe subiect ai ? Product Managerii nu stiu sa sintezize ci doar sa atace fara argumente?

