Publicitatea online sacaitoare

Poate l-ati vazut deja :

Studiu de caz
Intruzivitatea in publicitatea online

Hoinarind pe net, am dat intamplator peste un articol despre intruzivitate. Catde grav poate gresi un advertiser prin incalcarea unor reguli simple cucare isi poate face o campanie eficienta, sau mai rau, prin ignorarea unor semnale clare ca isi deranjeaza potentialii clienti tocmai prin ad-uri prost gandite, va invit sa cititi in cele ce urmeaza.”


Eu unul subscriu la cele 11 probleme. Eu unul m-am saturat de reclamele Vodafone sau ClickNet sau io mai stiu care. Pur si simplu nici nu ma mai chinui apasand pe butonul inchide al reclamei sau sa dau refresh la pagina, inchid direct URL-ul.

In ce fel ajuta intoxicarea cu astfel de reclame munca unui PR-ist?
Din contra, si poate nu exagerez, suntem pusi in situatia de a corecta aportul de imagine negativa rezolvata prin publicitate. Si dupa cum bine stiti corectia duce la costuri suplimentare.

%d bloggers like this: